ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Żarach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-19 12:59:35 przez Jolanta Baworowska

Akapit nr - brak tytułu

SPECYFIKACJA  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Żarach
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Miejskie Przedszkole nr 3 w Żarach zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 tys. zł
 
  1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-zakup i dostawa żywności na potrzeby przedszkola
 
  1. Warzywa i owoce
 
-żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
-wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
 
Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
- dostarczana żywność musi być zgodna  z ustawą z dnia 6 czerwca 2019r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r.
-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z wyłączeniem dni świątecznych w godz. 6:30 - 7:00, następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
-dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
 
3. Warunki realizacji zadania
-nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
-wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
- dysponować transportem do przewozu żywności   odpowiadającym  wymogom HACCP,
- dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
- ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie na warunkach określonych w umowie
 
4. Termin realizacji zamówienia: 02.01.2023r. - 31.12.2023r. z wyłączeniem 1 miesiąca okresu wakacyjnego
•   Zamówienie będzie składane codziennie lub wg potrzeb, telefonicznie  przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego
•   Termin płatności musi wynosić 14 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury
 
5. Kryteria wyboru:
                   cena – 100%
 
6. Wymagania :
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz
  2. Oferta winna być  złożona w siedzibie Zamawiającego w Miejskim Przedszkolu nr 3 w Żarach, ul. 11 Listopada 22  w formie elektronicznej: drogą pocztową, osobiście w sekretariacie do dnia 23.12.2022 r. do godziny 10:00.
  3. Osobą do kontaktu z oferentami jest referent – Urszula Grochla tel. 684794316
 
 
 
7.  Miejsce i termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2022 godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego
2. Otwarcie ofert nie jest jawne.
3. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie. .Zamawiający poprawi omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę
4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionymi w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
 
Załączniki:
  1. Formularz cenowy  
  2. Formularz ofertowy
  3. Umowa – projekt
  4. Klauzula Informacyjna
                 Klauzula informacyjna :
- Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
  2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie i ochronie danych) (Dz. Urz.
UE. L 119 z 04.05.2016. strr.1) dalej ,,RODO informuje że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego
Przedszkola nr 3 z siedzibą przy ul. 11 listopada22  68-200 Żary;
- i inspektorem ochrony danych w Miejskim Przedszkolu nr 3w Żarach – można skontaktować się poprzez adres e-mail: lub pisemnie na adres siedziby administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. C RODO w
celu związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1843), dalej ,,ustawa Pzp”
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp.
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących  jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. związanymi z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp:
- w odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusz przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu;
- w związku z art. 17 ast. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
 
 
 
                                                                                                    p.o Dyrektor Przedszkola
                                                                                                      Beata Słowińska
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony